Jobb på g.

Ja kan ni tänka er, jag har fått tillbaka min rytm i vardagen.
I onsdags började detta.
Klockan ringde halv åtta, en kvart senare var jag uppe, åt frukost och bytte för att bege mig iväg mot lagergrens gatan i karlstad, där bla telia befinner sig, mitt nya arbete! ;)
Dock blev det inte cykel denna morgonen eftersom det snööööade!! fy!

Men både idag och igår har jag cyklat, men fy fasen vad kallt det har varit. Men med rätt klädsel så funkar det, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Jag har alltså börjat en utbildning hos telia på 1 månad. för att sen ha anställning där genom proffice från 17 maj - 27 augusti, sen kan man få förlängt, beror på hur man sköter sig ;) hehe! eller om de behöver mer folk. Så det är jag och 12 andra personer som går denna utbildningen just nu.
Så jag ska sitta i svaret som det heter, eller som ni kanske mer känner igen det som, telia privat kundtjänst för fast telefoni och breband.
Det är mycket att lära sig, men det är roligt och en jätte bra grupp så det kommer nog gå bra detta! :)

Skönt att det bara var tre dagar denna veckan, eftersom man är lite ovan att gå upp tidigt och sen hålla igång en hel dag.
Vi börjar 8 och håller på till 16.15-16.30 typ. Så jag brukar åka hemifrån vid halv åtta tiden :) Första dagen var bara ett undantag då vi började 9.

Nej nu börjar en viss Madde bli väldigt trött så nu ska här borstas tänder och sen krypa ner i sängen för att njuta av några sovtimmar :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0