Långfredag

Klockan börjar närma sig halv sex och denna långfredagen drar sig mot kvällning. Solen skiner och påskhelgen börjar bra, men segt. Bra därför det är fint väder, segt för att vi är sega :P Sover lite konstigt ibland om nätterna, mycket som cirkulerar i huvudet och detta relaterar i att jag drömmer väldigt mycket och väldigt konstigt.

Dagen idag började iallafall med fruksost framför ett CSI avsnitt. När det var klart tryckte vi runt lite på tv:n för att se vad som visades på kanalerna. Vi fastnade på tv 4 där pippi långstrumpt, pippi, annika och tommy på rymmen :D det dök upp en hel del gamla minnen från när man var liten :) Så där spänderade vi en timme :P

Sen har vi även varit och tittat på cykel till mig, så nästan vecka kanske jag är en cykel rikare :D Härligt nu när man har så nära till allt :)

Nej nu ska jag dra mig, ska till mor o far om ett tag och äta middag där :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0