Måndag 19 april

Det är inte lätt att hålla ordning på alla dagarna och datumen som finns då man går arbetslös. För mig är det en ny dag som ska aktiveras på något sätt för att sen komma fram till kvällen och man då ska få gå och lägga sig och sova.

Men idag fick jag något ryck och frågade Nicklas vad det var för datum, o jo fasiken så var det redan 19 april och senast den 19 april skulle jag höra av mig till ams, till min handledare och medela henne om att jag hade sökt ett jobb som hon hade beordrat mig att söka. Så fort leta reda på telefonen för att ringa, men dock inge svar, då var det bara att sätta igång datorn och skicka iväg ett mail och hoppas hon läser det idag ;P Annars finns det ju bevis att jag skickade ett idag iaf;)

Nu blir det snart att ta bilen mot stan, nej ingen cykeltur dit idag fast det är fint väder, för jag ska göra andra ärenden runt om i Karlstad efter jag varit i stan på möte med min jobbcoach. Så då orkar jag inte först cykla in till stan, sen hem för att hämta bilen för att sen åka vidare till alla ställen jag ska besöka innan det blir middag här hemma.

Så hoppas ni får en bra måndag och njut av solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0