The real life

Welcome Madde to the real life.

Och vet ni vad det bästa är, jag älskert!

Klockan ringer halv sju på morgonen, kliver upp efter en stund, äter frukost och läser morgontidninge. Sen klockan halv åtta går jag ut till min kära cykel för att cykla 3.7 km till telia där jag sen har utbildning fram till ca halv fem.
Kommer hem, lagar mat inför morgondagen, samt äter kvällsmat, diskar och plockar lite med det som måste göras för att sedan kunna sätta mig ner och göra vad jag vill :D

Nu är man äntlige tillbaka i vardagen igen. Får se hur länge man är glad för det:P Nejdå nu ska jag inte vara sånn, jag är glad för att jag har hittat mig ett jobb som ger mig pengar samt en aktivitet att göra om dagarna :D Sen att man får gå upp tidigt får man väl försöka bortse ifrån. Men folket i min grupp är helt underbara så man vill gå upp på morgonen och bege sig iväg till en fantastisk dag! :)

Idag har jag bakat två sockerkakor som jag tänkte ha med mig någon dag till guldklimparna mina ;P (äggen vi hade hemma var på väg ut ur kylen)

Nej nu ska jag surfa runt lite, läsa lite nyheter och sen blir det tv:n klockan 21.00

Hoppas ni har haft en bra måndag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0