00:27

Klockan har blivit efter 12 och det är nu 2 januari. Jag och Nicklas sitter vakna för att försöka få en rätsida på min mobil som var lite mer komplicerat än räknat :P Men snart kanske vi har fått ordning på allt och då kan man börja använda den mer normalt.
Fast ni som skickar sms till mig kommer dock kanske inte få lika snabba sms tillbaka av mig som förr då det är lite annorlunda att skriva med en touch telefon :P

Vad har hänt annars i eftermiddag?
Käkade middag med min familj, sen åkte vi ut till min svärmor och hennes sambo, pratade lite med dom, åt en varmmacka, drack te och sen blev det soffan och tv:n. Vi tittade på "på spåret", ett program som aldrig direkt intresserat mig så där jätte mycket förut, men efter denna kvällen kan jag tänka mig att se fler gånger på det, då man lärde sig lite om allt och lite till :) Efter det blev det olycksfågeln av camilla läckberg. De har gjort en film i två delar, första delen gick ikväll andra delen går imorn, så får försöka komma ihåg att se den då.
Dock har jag ju läst alla hennes böcker redan, så vet väl på ett ungefär vad som ska hända, men måste då säga att böckerna är bättre än filmen, men så är det väl oftast.

Nej nu ska vi sova så vi orkar upp till en ny dag imorn. :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet

Okej :D Jag fick bara hm o ellos :p

Men älskar när de nya säsongkläderna kommer :D

2010-01-02 @ 10:04:37
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0