En promenix!

Ja visst!

Idag har jag varit ute på en eftermiddags promenad, så himla härligt, varför tar man inte och gör sånt oftare?
Kanske för att det är så himla segt och trögt den där korta stunden innan man kommit ut utanför dörren :P

Så var ute och gick runt här i osby i 40 minuter. Haha låter som jag lunkade sakta framåt, men det var faktiskt power walk i kängorna. Har märkt att man får bättre motion av kängor, plus att det känns mer i benen då, detta resulterar i att det känns iallafall att man har tränat :P

Måste medge att det är grymt mycket jobbigare att vara ute och gå i kängor än i gympaskor, kanske kan ha med att göra att jag är lite ovan att gå i mina kängor :P Plus att det är väldigt moddigt på vägarna här och halt på vissa ställen, så det är liksom ett steg framåt och ett bakåt.. Men det ger bra motion !:D

Så här såg det ut då jag gick förbi sjön i Osby :)



Visst är det vackert? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0