En tripp till Hässleholm.

Natten har varit seg, vaknat flera gånger och bara vänt mig i sängen..
Kroppen har ont och känner sig hängig.. Hoppas det inte är någon början på någon förkyldning eller skit, för sånt har jag inte tid med. Säkert bara nå engångs skit som råkade hoppa på just mig.

Legat i soffan på förmiddagen och sett film, tror den hette 2:37, underlig film.. Kan skriva mer om den sen och visa vilken det var.
Sen tjugo över elva ringde Nicklas och sa att han redan var klar på utbildningen, färdig för att gå hem. Så jag klädde mig snabbt och tog tåget klockan 12 till Hässleholm, gick runt på stan där en kort sväng sen hämta han upp mig.. Vi åkte till en inredningbutik som heter Inreda, ligger lite utanför Hässleholm city, kolla in lite snygga prylar där, hade tänkt köpa en as snygg klocka, dock fanns det inte i färgen jag ville ha så vi stog över, kanske råkar springa på någon liknande en annan dag istället :)

Två bilder ifrån butiken, en lampa och en enorm kudde ;D





Blev sen ica maxi och inhandling av mat inför kommande dagar som är kvar att bo här i Osby.. Så nu klarar vi oss enda tills vi lämnar detta ställe :)

Just nu görs det inte mycket, slappar, funderar på att dra igång en film. Nicklas sitter och spelar call of duty med sina polers. Senare idag blir det till att beställa pizza och mumsa i sig den ;) Sen ikväll blir det nog lets dance för min del iallafall :)

Nästa vecka är det bara att sätta igång och packa.
9 dagar kvar tills flytt :)



Dagens outfit:



Nej jag tror jag letar fram en film nu o degar ner mig i soffan en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0