Mat, mat, mat...

När man går hemma såhär som jag gör just nu så blir det lätt att man äter väldigt konstigt, ibland inget ibland jätte mycket, detta är inte bra om man ser ifrån hälsosynen plus som jag som tänker gå ner i vikt. Men svårt att äta så många gånger på en dag då man är själv. Eftersom min stora hobby inte är att laga mat till mig själva :P

Men nu har jag iallafall varit upp till ica, köpt gurka, fetaost, paprika, tomater (små), cream fraich som jag tänker blanda ut med curry, baguetter, en grillad kyckling.. resten hade vi redan hemma :)
Vad ska jag göra av detta?

Jo det blir en härlig fräsh kycklingsallad, lagom tills min älskade sambo kommer hem :)

Kyckling
Gurka
Majs
Paprika
Tomater
Pasta
Baguett
Böner
Curry dressing
Fetaost
+ kanske någon mer fryst grönsak om vi nu har det i frysen

Lätt sallad men underbar + att man känner sig nyttig :P

Har ni några bra reccept på lättlagad mat får ni gärna komma med det :)

Nu ska jag påbörja min sallad, eller först måste jag nog tyvärr diska lite så jag har någon plats att vara på ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0