Städar, plockar..

.. och är typ jätte trött.

Kom hem lite sent igår kväll eller rättare sagt inatt. Klockan var nog eller mindre bort mot 1 innan vi var hemma. Innan man hade somnat var någon klockan mer eller mindre halv två.
Sen har natten varit sådär, mycket drömmar, vaknat flera gånger och en snarkande sambo..
Så när klockan ringde imorse halv nio var jag så sjukt trött så jag visste inte vart jag skulle ha tavägen, men det var bara att kliva upp eftersom det fanns att göra innan besiktningsmannen skulle komma klockan 11. Så nu har vi skruvat ner allt från väggarna, packat fler lådor och dammsugit lite. Senare idag får det bli tvättning av fönster plus att packa fler lådor. Just nu tänker jag bara slappa en stund och vila upp mig innan jag tar tag i nästa projekt.

     


Såhär såg det ut inför att besiktningsmannen skulle komma och titta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0