En omstart av livet här

Jaha då har man typ "glömt" bort detta liv bakom en blogg och koncentrerat sig på livet som lever utanför datavärlden, min jobb värld, familje värld och leva värld.

Jobbar iallafall och står i på arbetet, man hinner prata med en hel del människor då man sitter där och svara, från arga till glada från konstiga frågor till frågor man fattar osv.
Gick av mitt helgpass idag 18.15 nu väntas 5 dagar till i sträck innan man får en liten mini semester med våra goda vänner Madde och Petter. Vi ska åka bil ner till gbg och bo där en natt och bara njuta av livet och ha det gött! :) sånt behövs ibland i dessa tider.

Annars så flyter livet på, inga direkta stora ändringar. Mer än att jag tröttnade på att blogga sen blev jag heltplötsligt från ingenstans jätte sugen igen, får se hur länge det håller i sig :P
Nej nu blir det poker en stund till sen sängen för att jobba 10.30-21.15 imöra!!

*det är inte alla som har en man och en fruga, men det har jag och ni är dom bästa!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0