Måndag kväll..

..vilken härlig kväll jag ringer på fredag, så ses vi på lördag. Jag kommer med bilen, så tar vi oss en tur tut tut ;)

Sitter här och smälter maten vi åt till middag idag för ungefär en timme. Dagens middag/kvällsmat blev kycklingsallad med en liten baguett bit till :) Mumsigt värre, var så länge sen vi åt sallad. Förr, rättare sagt i början då vi träffades jag och min sambo så åt vi nästan kycklingsallad jämt :P



Blev ingen träning ikväll, min plan blev inte som jag hade tänkt, maten blev lite försenad och jag var ju tvungen att äta något, kunde inte gått och tränat på tom mage. Så tillslut bestämde jag mig för att äta en god sallad med min älskling, samt att se sen en film med honom. Sen ladda nya krafter och planera dagen imorn lite bättre så att man kan träna imorn kväll :D
För på dagen ska jag umgås med min mormor och mamma ! :)

Nej nu ska jag dra mig mot tv:n :)
Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0