Onsdag 17:e mars

Träningen igår var hur underbar som helst, helt slut körd i hela kroppen och svetten bara rann. Men fy fan vad jobbigt det var, skaka till och med efteråt. Men efter att hält i sig en hel del vatten och sen en fruktsallad hemma med vanilj yoghurt så löste sig det mesta! :)
Detta kommer att göras om igen nästa vecka, denna vecka får räcka med en gång med ki box ;P

Idag blev det istället en promenad in till stan, power walk vill jag lova. inom en kvart var jag i stan. Det är ca 3 km dit. Skönt var det :) Sen blev det lunch där med Nicklas som redan befann sig i stan, han hade varit på ams på någon info.
Så nu sitter jag här i soffan, mätt och belåten och funderar på hur resten av min dag ser ut. Fanns några lediga platser kvar till spin/bas idag vid halv fem, ska man orka med det? eller ska man istället ta sig en dusch och bara vila resten utav dagen, koppla av med en film kanske och åka och träna medel pass imorn, konditionspass alltså kl 12.

Tror det blir det sist nämnda :P Finns några filmer här hemma som vi inte sätt än! :)

Snön smälter och jag är lycklig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0