Torntorp, rally sweden

Klockan ringde 07.30 imorse. Jag kan inte direkt påstå att jag var super pigg, men det var väl bara att ta satts, hämta energi från något ställe och bege sig upp ur den varma sängen. Nicklas hade lite mer fart och kom upp tidigare än mig och Fredrik så han stod och fixade i köket, bla inför matsäcken och även för frukosten :) Vilken toppen sambo jag har:D

Sen var det bara att ta på sig flera tusen lager med kläder för att inte frysa ihjäl där ute i skogen.
Efter en tids åkande i bilen, lite backande, omtänkande om hur vi skulle åka och sen en hel del promenerande blev utav innan vi kom fram till platsen där sträckan gick. Då var man härligt svettig och varm eftersom solen hade legat på hela promenaden som måste minst varit på 2-3 km.
Dock blev det inte lika varm efter några timmar och dock ännu kallare när solen hade gått ner och vi närmade oss fyra tiden. Då hade jag knappt några tår kvar dock, plus att jag fick sätta på mig en jacka till för att få upp lite värme. Ja det är inte lätt detta med väder och vind.

Men vi hade en bra dag, gjorde brasa av funnen ved ;) Grillade korv på våran brasa, eftersom engångsgrillen inte funkade :P Stackarn det var för kallt för honom ! :P

Vi var hemma igen i lägenheten vid halv nio, då hade vi även varit o köpt en pizza:P Eftersom vi var så grymt hungriga och alldeles för trötta för att laga mat :P
(Ida om du läser detta, jag vet att detta inte är detox:P , men vi kör nyttig vecka, förutom pizzan nu, funkar inte att köra detox när man även börjat träna hårdare än vad de rekommenderar, men vi har dragit ner på mycke onyttigheter istället ;) och är duktiga ändå ;D:P )

Nej nu ska Madde sova! är jätte trött.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Det är lugnt :) ni är så duktiga! Se till att få upp lite rallybilder oxå - tänk på mig som får sitta här nere i min ensamhet! Jag vill ha nåt kul att kika på efter jobbet i kväll :D

2010-02-13 @ 09:52:09
URL: http://85kvadrat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0