Lasagne

Har nyss satt in en lasagne i ugnen, får se om detta kommer smaka något och om det såfall smakar gott:P

Sist jag gjorde lasagne smakade det as äckligt, men nu har jag fått lära mig utan av min egna expert, mamma ! :D Hon gör en perfekt lasagne, det var hon som gjorde så att jag började äta lasagne. För något år sedan kunde jag inte äta lasagne, var inte alls gott och konsistensen var underlig. Men nu tycker jag det är gott :) Egentligen är det ju pasta och köttfärs med ostsås :)

Hoppas ni har en bra dag. Vi ska snart äta efter att ha sprungit i trappor hela förmiddagen fram till två. Haft tvätt förmiddag ;)
Men nu är alla kläder rena och tvättkorgen tömd :D Nu är det bara att fylla på i den igen..

Hoppas ni alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0