Måndag kväll

Måndag kväll och jag sitter här med min dator och skriver i högsta hugg. Nyss skrivit ut lite papper som jag ska ha med mig imorn till arbetsförmedlingen som jag måste besöka 11.15. Träffa nån handledare som ska försöka hjälpa mig att finna något jobb.
Som tur är så har jag redan fixat en intervju till mig och hopaps det kommer gå bra på den intervjun på torsdag. För då slipper jag ränna till ams!

Ska jag avslöja vart jag ska på jobbaintervjuv?

IKEA Karlstad :D

hoppas, hoppas, hoppas ! :D 

Så idag har det varit en lycklig dag och hoppas jag kommer vara likla lycklig efter torsdagens intervjuv :)

Hänt annars idag?

Vi har handlat mat
Satt upp två lampor, en tavla och en klocka här hemma
Varit och besökt svärmor med sambo nu på kvällen, ska hjälpa dom att få ordning på deras tvättstuga/förvaringsrum.

Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0