Bokstäver.

Ja du läste rätt bokstäver, du vet A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N....
Jag älskar dom och dess form.
För ett tag sen köpte jag och Nicklas två bokstäver hem till oss i rost, ett stort M och ett stort N. Står och pryder våran byrå i vårat sovrum just nu, fast snart lär dom ligga i en flyttlåda för att sen bli upppackade igen i nästa lägenhet.

Men nu under kvällen har jag suttit och googlat lite på internet efter träbokstäver, helst i svart, tror jag har bestämt mig för det nu :P
Letar då antingen efter ordet KÖK som sitter ihop, eller efter bokstäverna K, Ö, K som jag kan sätta hur jag vill. Dessa bokstäver ska jag då alltså sätta upp på väggen i mitt nya kök, tycker det ser så himla snyggt ut då man har sett det i inredningstidningar m.m

Vi som älskar bokstäver klappar skriver nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0