usch o fy..

Det här med internet och datorer verkar inte vara min starka sida när det gäller tur eller otur. Jag har snarare mer otur med datorer + sånt runt om än jag har med något annat..
Hållt på hela förmiddagen och försökt få igång internet på min dator igen, funkade igår kväll men idag när jag skulle starta upp det så vägra internet att funka på min dator, men på nicklas dator funkade det utmärkt.

Men efter att suttit i telefonkö samt snackat med två st på com hem två gånger så verkar det som vi fått igång det igen. Det är skumt att saker och ting heltplötsligt bar kan tvärsluta sådär och då bara på ena :S

Jaja livet är hårt och det ska aldrig vara lätt har jag lärt mig :P

Men nu blir det softa lite, sen äta. Efter maten blir det nog en sväng till Hässleholm, eller ja utanför hässleholm, nicklas ville titta förbi en sista gång där han har varit på utbildningen. Efter det blir det ner till Kristianstad, in på biltema och köpa någon mer flyttlåda utifall att vi skulle behöva + in till stan en sväng och kolla lite snabbt. Sen efter det hoppas vi klockan kommer vara runt 18.00 så att vi kan åka ut till Ida och Björn :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0