Sälen

Nu var det länge sen man skrev här, men orsaken till detta är att jag varit i Sälen, i Lindvallen :D
Åkte dit i söndags förmiddag och kom hem igår kväll.
En fantastisk "vecka" har det varit med kanon väder och en massa åk i backarna :) Slalom för min del och telemark för min käraste sambo.
Vi åkte dit med min familj och syrrans kompis. Bodde i en stor stuga/lägenhet, hela 106 kvm, kanon snyggt var det där :D Hade inte tackat nej till att äga något sådant ;D

Men nu är man hemma igen och letar efter jobb, ikea har inte hört av sig än dock, men hoppas jag får ett samtal från dom nästa vecka. Ringde dit idag och frågade hur det går för dom. Dock var det mycket att gå igenom men hon skulle meddela de som hade hand om det att jag hade ringt.
Skickar in lite ansökningar varstans, snart även dags att kanske börja ringa lite samtal, måste ha ett jobb! Om jag inte får något just nu måste jag iallafall ha jobb inför sommaren! Klarar mig inte hur länge som helst på pengarna som finns under madrassen.

Nej nu blir det snart mat här, sen en lugn fredagskväll framför tv:n.

Lite bilder från veckan i sälen:

 
















 


  

































 

 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0