SOlen skiner i Karlstad

Ja idag skiner solen i Karlstad. (Sola i Karlstad) stämmer idag ;D
Perfekt väder, hoppas det kommer vara såhär när vi ska åka slalom i sälen nästa vecka :)

Hur ser min dag ut idag?

Inga som helst planer, lite tråkigt, men vad ska man göra?!
Det finns väl alltid lite små plock att fixa med, som att gå ner i källaren och plocka ornding lite där så att vi får in några fler lådor. Plocka ordning i lägenheten, plocka upp en till kartong, (inte många kvar nu).
Men ibland känner man inte för att hålla på med sånna sysslor.
Istället funderar jag på om jag ska ta min nikon D60 kamera och gå ut och fota lite, sen lägga upp lite härliga bilder här på bloggen. Det låter som en bättre idé enligt mig :D

Men först lite softning i soffan tillsammans med datorn och mtv. Så får vi se hur jag fortsätter dagen sen. ;)

Ha en kanon härlig dag! Ut och njut av solen, om ni har sol förstså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0