Beach 2010

here we come!

Idag har det rullat på snabbt men ändå segt.
Varit så himla trött efter att ha gått på speed 110 sen förra onsdagen.

Men jag var duktig och tog mig iväg för att träna på friskis ändå. Åkte dit till kvart i sex tiden för att träna kondition klockan 18, och nicklas skulle på gym instroktion och få sig ett bra upplägg för gymmet. Klockan 19 var det min tur efter att ha varit på konditionspass och sen gå in direkt i gymmet och göra några övningar för att känna vilka mina tyngder skulle bli. Så det kändes bra att få träffa en gym instruktör som puschade på åt rätt håll med lätta övningar men som bygger kroppen. 3*12 rep på varje övning, kommer bli värsta bodybuilder :P

So here I come beach 2010 ;)

Nej nu blir det sova, sådant är också viktigt då man tränar samt jobbar och lär sig nya saker!

Godnatt! ;)

p.s jag trivs göra bra på telia med mina godingar ;D d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0