P-bot

Jaha då blev man några hundralappar fattigare tack vare att man inte tänker längre än näsan.

Vi har en jätte stor gratisparkering utanför oss där vi bor som vi har stått på sen vi flyttade hit. Imorse när jag skulle ta bilen och åka iväg en sväng satt där en fin liten lapp på bilen, och nej det var tyvärr inte reklam denna gången utan en fin lite p-bot av securitas.

P-boten angick att vi stod på en zon där man inte får stå längre. Så tydligen ska det väl göras något skoj med den parkeringen.

Jag kan iallafall glädja mig själv om att jag inte var själv om att ha fått denna vackra lapp på min bil, utan även minst  andra hade också fått en bot.

Men är ändå inte så skoj och speciellt inte när man inte har råd med något extra i utgift!

Så säger bara, se upp med vart ni står, läsa alla skyltar, leta efter skyltar, de kan sitta både högt och lågt och långt bort.!

Så se upp gott folk för p-böter!

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Nej men fy vad jobbigt ! De borde ju satt upp en skylt o väntat ett tag.. Vissa använder ju inte bilen varje dag.. Så man hade någon chans att se den ! Hatar verkligen böter.. Man borde få stå vart man vill :D

2010-04-09 @ 09:31:38
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0