Sovrummet en helig plats.

Jag älskar mitt sovrum och min säng, det bästa som finns ;D Sova är livet, bara få ligga och dra sig på morgonen, gosa ner sig under täcket och gosa in sig i kuddarna, mer eller mindre fyra stycken ;D

Nu har vi dessutom fått nya tapeter i sovrummet, fått upp hyllor och sängbord, fått dit en krukväxt, nu är det bara gardinerna som saknas plus en till växt :)
Kort på detta kommer snart upp här.

Har även fixat nya växter till mitt vardagsrum, jag har en tendens att döda mina växer :P Har inga gröna fingrar eller vad det kallas.. Men nu har jag fått hjälp från de som jobbar på plantagen och fått mig några växter som ska tåla lite och troligtvis hålla ett tag iallafall :P

Nu börjar vi närma oss ett slut på detta plockande i lägenheten iallafall, fler lådor åkte ner igår till källaren, där vi dock bör plocka ordning lite, men det kommer en sådan dag också:P

Om någon är intresserad av kuddar har jag ca 250 st oanvända kuddar och kuddfodral, bara att hojta till så kan jag visa bilder? ;)

Nej nu blir det att läsa lite nyheter och sen träning, kondition 12-13 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0