Spinning

Det ska både brännas och kännas då man ska träna. Något som verkligen gör det är spinning, eller ja det gäller ju att trampa och ha motstånd, samt öka och sänka då instruktören säger till. 
Kanske inte göra som de bakom mig gjorde idag, trampa för livet med inge motstånd så benen gick i spinn :P

Själv så trampar man för kung och fosterland känns det som och ger sig inte förän jag har mjölksyra i benen så att jag knappt kommer runt med tramptagen. Men då är det bara att lätta lite på motståndet och trampa lätt en kort stund och sen köra hårt igen.

Idag tränade vi lite extra, vi cyklade till friskis, 4 km, var sen på spinning i 1 timme och cyklade sen hem igen, 4 km. Man fick iallafall känna att man levde, men shit vad bra man mår efteråt :D

Imorn är det upp tidigt, jag ska på massage klockan 9.30, ska bli härligt:)

Hoppas ni har en bra fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0