Ännu mer..

plock, ikea, ica maxi..

Nu börjar vi få hem det viktigaste som skulle införskaffas ifrån ikea.
Sen har även gjort en inköpslista om vad vi ska köpa då vi har dessa pengar.. Bla. en bestå kombination till tv:n, dvd:erna och cd skivorna.

Kylen har fått lite mer saker i sig och börjar se ut som en full lastad kyl som man kan öppna och ta sig saker ifrån och sen tillaga en middag utav ;D

Imorn blir det mer plocka, sen kanske även en kompis till mig kommer förbi och ser vart det är jag har bosatt mig :) Jag har varnat henne om alla kartonger som står överallt :P Men vi får hoppas på att vi blir klara snart med allt bråte som står här :P
Imorn blir det nog även ett varv ute på gruvis för att finna vart det är vi kan låna en tvättmaskin.. För en vacker dag lär vi ju behöva tvätta våra kläder :P
Imorn ska jag även försöka ta lite bilder så ni får se hur det ser ut här :)


haha sitter just nu och kollar på Karlstadskanalen, kanal 12. det är så himla roligt att se och lyssna på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0