Arbetsförmedlingen

Jaha då var det min tur att gå och träffa en handledare idag, var där i förmiddags vid kvart över elva. Så igår kväll var det bara att börja leta efter lite papper som jag skulle ha med mig dit, men som jag inte hade så stor använding utav att ha med mig, ingen som ville kolla in dom :P

Samtalet började lite stelt, kändes som hon ville att jag skulle börja prata och säga något, men vadå, vad skulle jag säga?
Hon skrev in lite saker på datorn, gjorde någon sorts handlingsplan, bokade ny tid, i maj! :P Sen prata hon om massa saker, detta samtal tog hela minuter, medans min sambos samtal tog ungefär min :P
Så nu har jag ett jobb jag måste söka i LIDKÖPING av alla ställen. Hennes kommentar : "ja du behövde iallafall inte söka jobbet i östersund, det skickar jag bara med för att du ska se vad det var om. Lidköping är ju inte så långt att åka till, ungefär som till Örebro."
Haha enligt eniro ska det ta över 2 timmar till Lidköping!?
Undrar hur sakta hon kör egentligen när hon ska till Örebro! :P
Vi får hoppas att jobbintervjun på torsdag ger bättre resultat så jag slipper vara anmäld hos ams..

Hopaps ni har en fin dag!
Här skiner solen iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0