Dålig update

Blivit lite dåligt med skrivande här, dels har jag inte haft tid, sen har jag inte vetat riktigt vad jag ska skriva. Men snart kommer det fler inlägg då vi börja bli klara här i lägenheten, då kommer det komma snygga bilder ;D

Idag bestämde vi oss för att vi ska ha ett matbord i vardasrummet plus ett litet i köket, så imorn ska vi och titta på stola, borden är redan bestämda :P

Sen inser man mer och mer att man måste lösa vissa saker på plats, blir liksom inte alltid som man har tänkt sig utan man får  inprovisera efter hur läget ser ut.  
Skulle ha våran ek malm byrå i hallen tänkte vi, eftersom den inte fick plats i sovrummet, dock satt där en jäklans stor fet kontaktgrej till bredband fiber som stör mig. Så jag hade velat haft en annan byrå med ben så vi skulle komma över den kontakt uttaget eftersom malm byrån blev så lång. Men efter många om och men kändes det som det blev billigast att ha malm byrån ändå eftersom vi redan har den. Så byrån hamnar dock inte där jag vill ha den, men löser det på något snyggt sätt ändå :)

Annars rullar allt på rätt bra, inser att man har en del saker och kläder och får lösa saker och ting efterhand för att få rum med allt.

Hoppas ni har haft en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0