Filmkväll! :)

Film + kväll = Filmkväll

Blir till att se en film för att aktivera min kväll lite mer, för sova kan jag inte göra än då jag är full av energi.
Borde kanske vara trött efter dagens aktiviteter. Var och tränade i förmiddags 11-12, ett konditionspass, sen åkte vi hem till mina föräldrar där vi tog oss en kopp kaffe, laddade batterierna med smörgås och en bulle :D Sen begav vi oss ut för att skotta bort lite snö på garagetaket, på altan och parkeringsplatsen. Jag gjorde även en stor insatts och räddade en buske som hade drunknat under snön :P
Dock blev jag väldigt blöt om fötterna eftersom det var en halvmeter djup där jag skulle gå för att ta mig till busken :D

Sen när vi var klara hemma hos mor o far så åkte vi hemåt till oss, duschade och käkade tacos :) Nu under kvällen har det inte hänt så mycket, kollat lite resor, vårkläder, bloggar och försökt lite filmer som jag vill se! :)

Nej nu ska vi dra igång filmen, antingen blir det en liftares guide till galaxen eller kingdom of heaven :)
Återstår att se.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0