Godmorgon

och välkomna till ett vinterland. Här snöar det och det ser inte ut som det tänker ge sig, plogbilarna är ute och plogar som bara den, snart är det våran tur att ta oss ut för att försöka få loss våran bil som jag nästan körde fast med igår då jag skulle parkera.

Varit uppe och hoppat sen 9 idag, bra för att vara oss :P

Starta dagen med risgrynsgröt, äppelmos och mjölk. Till detta fick det bli en lite macka och ett glas juice. Nu har vi hållt på i ungefär 1.5 timme med att montera lite, plocka i lägenheten och fixat med allt och lite till.
Men nu är det dags för en pause, vi ska bege oss ut i snörusket för att ta oss till gymmet och träna. Jag ska träna i mina nyinköpta träningsbyxor :D

Hoppas ni har en bra förmiddag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0