Imorn gäller det.

Håll tummarna för mig, för imorn klockan 8.30 ska jag befinna mig på ikea för att bli interjuvad. Märkte dessutom att det var inte en vanlig interjuv utan en gruppinterjuv stod det i mailet när jag nyss läste det igen för att kolla om det stod något speciellt.

Jaja det löser sig, en pressentation om mig själv på ca 5 min sen är det klart ! :) Sen bara att hoppas att man får jobbet :D Skulle verkligen behöva en inkomst nu + att ha något att göra om dagarna :)

Nej nu ska jag dra mig mot sängen, blädra igenom en tidning sen sova :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tur jag inte var ensam om att inte få alla rätt ^^ Men det var iaf ett roligt test :)

2010-02-25 @ 07:43:26
URL: http://85kvadrat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0