Kameran/foton

Skulle så gärna vilja lära mig att fota, lära mig vilka inställningar man ska ha vid olika behov, hur man kan göra snygga porträttbilder osv.
Har ju en systemkamera med två obejektiv till, nu är det bara det att jag vill lära mig lite mer avancerade saker än att bara trycka på knappen.
Köpte mig en tidning för ett tag sen, en fototidning där det fanns lite tips och tricks i, tänkte testa de tipsen som står där först och främst. Sen tänkte jag leta reda på något ställe där man kan gå någon sorts kurs om hur man kan fota som ett "proffs" ;D
Sen skulle det inte heller skada att få lära sig photoshop och göra snygga bilder, göra om bilder m.m, men får bli någon gång då jag känner att jag har den tiden och lusten att lära mig det. Finns ju bra program på internet att lära sig photoshop genom. Finns även någon film/klipp på you tube och någon annan sida där en man sitter och berättar och ger tips om hur man kan göra i photoshop på ett lätt sätt men som blir snyggt och ser proffsigt ut :)
Ska se om jag finner den sidan så jag även kan rekommendera er :)

Nej nu blir det nog att snart borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.
Imorn blir det gå upp och åka till svärmor igen, vi ska följa med henne till deje och införskaffa lite saker inför "omstylingen" i tvättstugan hos dom.

Ha en bra kväll/natt och sov gott ! :)

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Jo jag försökte skicka över msn.. Men när jag la in den i datorn blev den alldeles kladdig o datorn slutade fungera :'( HAHA ;)

2010-02-24 @ 17:23:55
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0