Torsdag.

Imorse halv nio befann jag mig på ikea Karlstad för att utföra en gruppintervjuv. Detta varade mellan 8.30 till ca 11.30
Ett annorlunda sätt att hålla en intervjuv på, men spännande :) Är nöjd med min insatts och hoppas mitt besked kommer att vara "du har fått jobb" ! :)
Beskedet kommer i slutet av nästa vecka trodde de :)

Hur var en gruppintervjuv?
Jo vi delades in i grupper, i min grupp var vi 6 st. Sen skulle vi gå runt på tre olika gruppövningar kan man säga. Första övningen var att diskutera två punkter och sen redovisa detta. Andra övningen var ingen övning utan då var det en enskild intervjuv med två anställda från ikea, sen sista övningen var en gruppintervjuv, vi blev utfrågade på en massa frågor gällade olika situationer och tänkande. Så det gällde att ta för sig och prata och säga vad man tyckte för att synas, men ändå inte synas för mycket :)

Hoppas jag har en lite fördel då jag nyligen varit där i 10 veckor och presterat, iallafall vad många säger, bra!
Så jag kände en del av folket som intervjuvade oss :)

Nu blir det snart lunch eller om vi skjuter kanske på det en timme till. Sen ikväll funderar jag på om jag ska ta mig i kragen och åka och träna eftersom det inte blev något igår eller i tisdags.
Vi får se vad som händer! :)

Hoppas ni får en bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0