2 timmar.

Då går mitt tåg söder ut, eller först måste jag ju åka mot stockholm, sen i hallsberg vänder det och går neråt :P
Är uppe i tid idag för att hinna packa klart det som ska packas, för att sen åk med halv tio bussen in till stan så det inte blir allt för stressigt. Bättre att vara där i god tid än att behöva spriga med all packning och se ut som något fån..

Kommer bli en del byten, men hoppas tiden kommer gå fort så att jag snart är nere hos min älskling. Dock är det jag som kommer få vänta på honom och inte tvärtom, så det gäller att inte glömma hemnyckeln :P

Nej nu måste jag packa klart, byta om och kanske till och med ta mig en dusch :)

Ha en bra dag! och ta vara på din dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0