ams...

Jaha då har man lite semester, jaja andra kallar det arbetslös, men låter så tråkigt:P

Sitter just nu och äter frukost, samtidigt som jag försöker få tag på någon på kbab, bostadbolaget som vi ska hyra våran lägenhet utav i Karlstad. Men ingen som vill ta emot mitt samtal.
När jag ätit klart frukosten blir det till att byta om och bege sig ut i vädret som består av snö fallande från himlen :P Ta sig en promenad till arbetsförmedlingen och sen blir det nog även en sväng till ica, funderar på att köpa hem en kyckling :) Lite kyckling sallad är ju aldrig fel enligt mig och nu var det dessutom väldigt lång tid sedan vi åt det. Så det får nog bli middagen här hemma idag :)

Nej nu ska jag tugga i min mackan och dricka upp provivan och sen bege mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0