bling, bling

Jag är en älskare av smycken och klockor m.m Dock använder jag det inte ofta, men köper mer än gärna, hmm kanske inte den bästa kombinationen, men så är livet.

En klocka som har blivit min älsklingsklocka är denna från ur och penn, man behöver inte alltid ha det dyraste för att det ska vara snyggt :)
Har en sånhär fast med vitbakgrund och svarta siffro.

Funderar på att köpa en ny klocka så att jag kan variera lite beroende på klädsel osv.
Smycken/klockor är perfekt att ha om man vill piffa upp sig lite. Tex som jag när jag jobbar på ikea. Vad har vi för klädsel? Jo en gul pike eller gul/mörkblå tjocktröja med mörkblåa byxor, hur snygg känner man sig? Kanske inte snyggast i världen direkt. Men då är ett tips, piffa dig själv med någon snygg klockan, örhängen eller varför inte något snyggt nagellack ;)

Fick tips ifrån hondaremelie.blogg.se ´s blogg att gå in på www.cocoo.se , där fann jag jätte mycket bra saker. Dock inte klickat hem något än då jag försöker att inte köpa så mycket mer under denna månaden :P Men vet vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0