degar..

Just nu ligger jag i soffan och degar med datorn i knät, drömmer mig bort till något varmt land där man kan äventyra runt.
Vill så gärna åka någonstans och resa runt lite, ta mitt pick och pack och njuta. Spelade idag på lotto för att ha någon chans att vinna pengar, dock gick det inte så bra, men en ny chans finns på lördag :) Skulle faktiskt räcka med några tusen, fast helst av allt skulle jag vilja ha en miljon :P

Vad jag skulle göra om jag fick en miljon:

Resa
Köpa ny tv
Betala av lånet på bilen
Spara pengar för framtiden
Betala hyra för ett halv år :P
Plus att ha kuuul! ;D


Vad skulle du göra om du vann en miljon?


Nej nu ska jag fortsätta drömma om mina resor genom att söka på vad det skulle kosta att åka till olika platser :)
Kina, Japan, USA, London finns mängder med ställen jag vill åka till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0