Godmorgon..

.. åh välkommen till en underbar lördag den 9 januari. Ute skiner solen och det är ett perfekt väder att ta vackra bilder i om vi nu ska bortse från gradantalet som är ute, -19 grader. Men pappa medelade nyligen att det skulle börja på att bli varmare några dagar nästa vecka, när jag menar varmare menar jag runt -10 ;)

Idag har jag lite små saker att göra, snart bär det av till stuvbutiken med mamma o pappa, vi ska leta på tapeter, golv och klinkers till hallen, skapa några idéer om vad vi ska ha där och även kanske kolla in lite möbler vem vet. Sen funderar jag på att klä mig varmt, ut och ta lite bilder som jag sen kan lägga ut här och förgylla lite utrymme mä :)
Ikväll kommer min kompis Therese hit, blir mat, prat och film gissar jag på :) Oftast brukar filmen stå på och vi pratar som bara den istället :P Blir så då man inte ses så mycket. Men det sa det bli ändring på sen när jag flyttar hit 1 februrari :):)

Hoppas ni får en kanon lördag och ett tips, klä er varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0