Godmorgon..

åh välkommen till en ny dag. En ny dag innebär nya möjligheter :)

Sovit gott?

Det har jag, iallafall fram till halv sju..
Gick upp en sväng då, insåg då att älsklingen var försenad, pussade honom hejdå, gick på toa och sen tog jag beslutet att gå till sängen igen, krypa ner under det varma sköna täcket.
Halvsov sen till typ kvart i elva, ingen klocka på rigning idag då blir det så. Men lika glad för det! ;)

Nyss ätit frukost, risgrynsgröt, 1 klementin och några rån :) Älskar rån, man kan tyvärr nästan föräta sig på dom. Därför tar man bara fram några, i mitt fall 3 st idag och sen stänger man skåpet:P

Vad händer idag då?

Jo jag ska försöka ta mig ut en sväng idag och gå en promenad här i osby, dock inge vidare väder. Snöigt/blaskigt/moddigt på vägen och mulet. Kunde väl åtminstone vara lite sol som tittade fram mellan molnen och sen lyste på mig :D
Men men, tur att man tog med sig kängorna ner hit, då blir man inte så blöt om fötterna.. Sen är det bara och klä sig i underställ och byxor. Behöver som tur är inte så mycket kläder, för här nere är det inte -13, utan +1 eller -1 ungefär :P

Nej nu ska jag fixa lite här hemma bla ta fram korvstroganofen från frysen så älsklingen får mat imorn till lunch.

Ha en trevligt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0