Godmorgon.

Ny dag nya erfarenheter, idéer och händelser.
Dock är det väldigt kallt här idag -19.6 när jag tittade senast, men nu börjar skolan titta fram och då ser det riktigt härligt ut ute. Dock kommer det säkert vara svinkallt om man går ut, så det blir nog att hålla sig inne och njuta av det fina vädret på det viset.

Vad händer annars idag?
*Nicklas åker tyvärr härifrån ner till skåne igen =/ han måste ner och slutföra sin utbildning som börjar imorn igen. Men snart är våran skåne resa över och vi flyttar till Karlstad, värmland :D Sista helgen i januari går stapeln utav med flyttlastet, 42 mil med ett släp bakom, kommer ta sin tid, men det är det värt :)
*Sen så ska jag även idag ta lite foton på en hel del kuddar som vi har uti i vårat förråd som ska säljas på blocket, vi måste bli av med dom för att få mer utrymme där ute. Dessa kuddar har använts till försäljning i våran förredetta internetbutik som vi har haft, som dock sen inte fanns tid och rum för. Så nu blir det utförsäljning på blocket, kika in där om ni är intresserade ;)
*Sen senare ikväll får vi se om det blir någon träning, tvivlar på att det kommer bli en långpromenad. Träning blir såfall om jag tar bilen och åker till friskis, men tiden får utvisa detta.

Nu ska jag gå och peppa mamma och pappa, de håller på att rennovera hallen :)

Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Vad roligt att du vill vara med :)

2010-01-06 @ 11:40:13
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0