Ikea

Där har jag befunnit mig idag, därför ingen uppdatering här i bloggen.
Då kanske ni undrar varför jag är på Ikea en hel dag bara sådär. Jo det är så att jag håller på att göra klart min praktik där för att sen kunna ta min examen i den utbildning jag har läst i 1.5 år som är inredare med säljkompetens. Så efter idag är det 5 dagar kvar, 3 denna vecka och 2 nästa vecka. Sen blir det tåget ner till småland/skåne för att sen redovisa att jag har klarat av min praktik här uppe i Värmland :)

Vad gör jag på ikea?
Jag springer runt som en tok på de olika möbelavdelningarna, sovrum, vardagsrum och kök. Håller just nu på att avsluta allt på kök.
Det har varit en rolig tid och hoppas kunna få något jobb där sen, om inte annat iallafall som behovare, få komma in och jobba några timmar då och då.

Att vara säljare och få hjälpa kunder är något jag verkligen tycker är skoj, få komma med smakråd och idéer. Så att få jobba på ikea ett tag vore inte fel, dessutom är alla där helt underbara männsikor och man kommer in i gruppen rätt fort bara man vill :)

Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag eftersom jag varit på ikea ifrån 10-18. Där efter blev det kvällmat med toast, sallad och keso :)

Nu ikväll blir det nog bara lugn, kanske en film? Något filmtips någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0