Inredare med säljkompetens..

kan jag kalla mig nu :D
Har idag 14 januari tagit examen och det känns bra men sorgligt att lämna alla och veta att man kanske aldrig mer få se vissa från klassen.
Som tur är så ska vi åka på en klassresa imorn, övernatta en natt på en herrgård i gemla, äta god mat och dricka gott vin. Så då hinner man prata med alla och fråga hur de har haft det på praktiken och vad de nu ska göra..


Vi bjöds idag på en tre rätters middag av Älmhults kommun, fast på skolan, haganässkolan. Det var nog utbildningen hotell och resturang som hade stått och gjort den goda maten.
Dock kom jag inte ihåg vad allt hette vi fick, men gott var det ;D 100 % godkänt !

Så ett stort grattis till mig! ;D

Vad ska jag göra nu?
Veckan ut är planerad med resa, städ och njutning.
Nästa vecka blir dock att infinna sig på arbetsförmedlingen, se om de kan göra något åt mig, iallafall då det gäller penga biten.
Sen blir det att sätta sig och skriva ett personligtbrev, fixa till Cv:t och sen ta många promenader :)
Sen om två veckor flyttar vi, så måste även packa och städa en hel del här i våran lägenhet...

Nu blir det att kolla runt lite på internet om man hittar nå roligt. Vill ju piffa sen i våran nya lägenhet med något roligt ;D

Köpte förresten ett bord här om dagen på ikea, bordet grimle. De hade satt ner det i pris och jag vill så gärna ha det men vet dock inte om det får plats i den nya lägenheten, så köpte det på ren chansning och om det inte får plats får jag väl lämna tillbaka det. Står just nu hemma hos mamma och pappa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0