Kallt..

.. - 22 utomhus och jag fryser fast jag befinner mig inomhus. Dock hänger inte mamma o pappas hus med riktigt då temp. varierar ute, men men, bara att klä sig varmt även inne.
Åkte buss imorse till ikea, fy fan säger jag bara. Stod och trodde jag skulle frysa ihjäl, bussen var dessutom försenad och mina tår var isbitar. Tur bussen har ett litet element vid fönstret som man kan värma fossingarna på:P
Annars idag har allt flytit på i ett rätt högt tempo. Av någon konstig anledning kommer alltid alla samtidigt och vill ha hjälp, sen heltplötsligt är det ingen som vill ha hjälp, sen kommer en hel klunga och vill ha hjälp. Helt otroligt att det kan bli så. 10-11 imorse var nog värst, man han knappt komma ut till köksavdelningen så kom det fram en massa folk som ville ha hjälp. Ser jag ut som en bläckfisk?

Genom att jobba så som jag gör nu så ser man en massa folk, konstiga som underliga som roliga :P Ja det finns verkligen folk till allt ;D
Vissa har dessutom väldigt kort stubin plus tålamod, men vad ska jag göra åt att en knopp på ikea.se inte ser likadan ut i verkligheten ? :P
Eller vad ska jag göra åt att en kunds idé om hur ett högskåp ska se ut inte finns i verkligeheten utan om hon ska ha ett special skåp får hon vänta lite så jag såfall får räkna på hur man ska göra. Då i detta fall skulle komma att kunna ta en lite stund, innebär att man måste vänta. Men nej det kunde inte kunden fatta och blev irriterad och sket i det :P

Nej nu blir det ostbågar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0