Lysande vatten..

Sitter här och väntar på att det ska komma några och titta på lägenheten.. I min väntan sitter jag här och plippar runt på internet för att se om man finner något skoj..

Då fanna jag denna häftiga sak, som jag även upptäckt förut, men tänkte nu dela med mig utav till er. 

Beskrivning:
  • Festligt i badrummet eller köket
  • Indikerar temperaturen med färgat ljus
  • Räddar dej från temperaturchock
Succé i badrummet! Det här är en riktigt cool och smart pryl som med hjälp av LED lampor med färgat ljus indikerar vattnets temperatur med sken i rött (varmt) eller blått (kallt). Växlingen sker vid ca 40 grader.

Fakta
• Längd: 6 cm
• Diameter: 3,5 cm
• Kräver tre knappcellsbatterier (ingår plus ett extra set)
• Universaladapter ingår, passar standardkranar, 22 mm och 24 mm
• Färg ändras vid ca 40 grader

text lånad från sidan smartasaker.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0