Min älskade klocka

Idag har vi varit en sväng till Kristianstad för att införskaffa fler flyttlådor som vi ska packa fulla under veckan :) För på söndag om en vecka smäller det, då bär det av uppåt mot skogarna och min kära stad Karlstad :):)

Samtidigt som vi var i Kristianstad passade vi på att gå en runda på stan där, då vi gick in i en av mina favorit butiker där, borett, en inredningbutik med massa skoj ;D
Där fann jag min fantastiska klocka som jag sett förut, men inte blivit att jag köpt. Men denna gången kunde jag och Nicklas inte hålla oss, så vi införskaffade oss denna snygga "rena" klocka :)

Titta och beskåda :



Är den inte snygg? :)
Ska troligtvis hänga på väggen i mitt nya kök i Karlstad :) Om den inte passar in där finner vi en ny plats i lägenheten åt den. I love it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0