Myskväll.

Har haft besök ikväll av min kompis Therese :) En tjej som jag träffade på gymnasiet, vi gick i samma klass i ettan, tills vi valde olika inriktningar, men höll fortfarande kontakten genom att läsa i samma matte grupp.

Vi har sett film, käkat mat, ätit godis/chips/ostbågar och sen pratat en hel del.

Säger bara jag älskar ostbågar! :P:D Någon mer som gör det? (kanske inte är så vanligt, menar dom ser inte så goda ut, de luktar inte heller så gott, men jag älskar ostbågar :D)
Sen hade Therese även med sig godis, i hennes godispåse fann jag "löständer", sådant som jag åt som lite, men som jag vanligtvis inte brukar plocka ner i min godispåse.. Smakade på en och lekte att jag var som barn igen, då man satt fast tänderna på sina egna :P Fast om dom är så himla goda vet jag då inte?
Jag håller mig till mina ostbågar och choklad:P ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0