Ojoj..

Ja tiden bara springer iväg, klockan är i detta nu redan 18.40 och min kväll har tydligen börjat. Fast frågan är om min dag ens har börjat idag? Känns som jag tillbringat större delen av min dag i sängen, då inte sovandes utan sittande med datorn i knät eller en tidning i händerna.
Fast har faktiskt varit ute och postat breven jag lovade mig själv att göra idag, plus att jag var bort tills inredningsbutiken i osby. Pratade lite med dom som jobbar där, även hon som jobbar i köksbutiken brevid. Kul när folk känner igen än ;)

Jaha, hur ser resten utav kvällen ut ?
Såg att programmet bygglov skulle sända ett avsnitt klockan 20-21 på kanal fyra. Jag och inrednings program =love.. ;)
Så himla kul att se när dom gör om, man får insperation och nya idéer om hur man skulle kunna ha det i sitt hem.
Just nu är jag i full gång och funderar på hur vi ska ha det i våran nya lägenhet. Jag är ju väldigt förälskad i bokstäver, min stora klocka som jag införskaffa nyligen, plus att jag även införskaffat mig ett köksbord, dock vet jag inte om det får plats än :P Sen skulle jag vilja ha någon frän vägg dekoration, dock kostar de runt 500-1000 kr. Känns lite mycket just nu när man inte har någon inkomst. Sen råkar jag alltid hitta dom dyraste väggdekorationerna och blir jätte förälskade i just den :P typiskt mig.
Sen måste jag ju även införskaffa lite stolar till köksbordet, men det tänker jag inte göra förän jag ser att storleken passar i det nya köket :P

Ojoj.. jag råkade i just detta nuet surfa in på en sida med en massa väggtexter som man kan ha i hemmet och dessa var inte alls så fasligt dyra.. Ta er en titt in och beställ hem några ni med. Jag ska kolla och se om det kanske är någon jag fastnar mer för än någon annan :)

www.unikdekor.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0