Packar..

Varit lite mycket nu några dagar, så att tiden till att blogga har dragits ner drastiskt. Men nu är första fasen avklarad, snart även andra fasen, kallas del 2.

Första fasen var att tacka och säga hejdå till dom på ikea, hoppas få komma tillbaka dit snart igen. Så lämnade av min tag och mina kläder och begav mig ut i kylan.
Hem, hämta plankor, klinkers och tapetmappen, för att sen åka med pappa o mamam till stuvbutiken, lämna sakerna där för att sen köpa klinkers. Men dock kom vi inte ut med nå klinkers, för det vi tänkte ha fanns inte så som vi ville ha det :P Så mamma o pappa får återigen åka dit någon dag då tiden infinner sig.

Fas 2, andra delen även kallad börjar imorn. Då jag ska åka tåg neröver hem till min Nicklas och våran lägenhet. 10.26 går tåget från Karlstad och anländer till Osby vid ca 16 tiden. En lång resa, men med lite tidningar och kanske även musik, (om mp3:n funkar), så kommer nog även detta gå bra. Det jag oroar mig mest för är om jag får med mig all min packning som jag vill ha med mig ner. Detta kommer snart visa sig då jag ska börja packa när som helst.
Fas 2 slutförst på lördag.
För på torsdag är det avslutning i skolan, mat och examensbevis, samt redovisning om själva praktikplatsen. På fredag blir det en föreläsning, sen ska vi åka till gemlahergård och övernatta där en natt med klassen, så kommer återigen vara i Osby på lördag lunch/eftermiddag. Under denna tiden kommer det tyvärr vara lite brist på inlägg, kommer dessto fler sen.

Efter dessa dagarna har jag "semester", andra kallar att man är arbetslös, men det låter i mina öron så trist:P Så jag ska iallafall försöka pallra mig iväg till Osbys arbetsförmedling och höra mig för med dom vad dom tycker är enklast att jag gör. Anmäla mig hos dom, eller vänta tills jag flyttar till Karlstad.

Nej nu ska jag ut och hämta en lite resväska som jag ska få låna av pappa, försöka påbörja och packa i den, sen hoppas jag kommer på en bra lösning för att få med mig så mycket som möjligt på tåget.

Hade bra så länge och sköt om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0