Shopping..

På senare dar har jag lyckats handla något näst intill varje dag, förstår inte hur jag lyckas eller vart pengarna kommer ifrån ;) de kanske trots allt växer på träd ändå :D

Vi var iallafall in en snabb sväng in till mitt i city, ett köptcentrum i Karlstad. Var meningen att jag skulle köpa mig en ny dataväska till min nya dator, för den väskan jag har till den gamla passade dock inte. Men hittade ingen bra så får bli att leta reda på en på internet och sen beställa hem den.
Istället blev det ett par nya jeans och en tunika ifrån gina tricot.
Men nu får jag nog trycka in off knappen när det gäller shopping för denna månaden. Kommer kosta en del då vi ska flytta samt alla mina tågbiljetter jag ska köpa denna månaden..

Såhär såg iallafall mina jeans och min tunika ut som jag köpte :):)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0