slöö..

Idag är det verkligen en seg dag kan jag lova. Får tacka min älskling för att han tvingade med mig ut idag. Blev en kall och lång promenad. Men kändes bättre efteråt ;)

Annars idag har vi nog inte gjort många hästar, eller föresten vi var ut till bergvik nyligen för att hitta en hdmi kabel till min dator så vi kan koppla upp den mot tv då vi vill se film på större skärm, sen även för att köpa en dataväska och aioli. Dock blev det bara en hdmi kabel och en tröja för min del. För när Nicklas var in på coop för att köpa aiolin och en mössa till honom, då han var där inne bröt brandlarmet ut och alla var tvugna att utrymma coop och vi orkade inte sen att vänta tills man fick komma in igen så vi åkte hem. Men jag lika lycklig för det eftersom jag fick mig en ny tröja från gina tricot :):)

Såhär såg tröjan ut:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0