Softisch and dreaming

Ligger här i sängen, med datorn i knät och tittar runt lite på internet.
Hemnet är en stor favorit. Älskar att titta på hus och hur andra har det hemma hos sig :P Haha vissa kan ju verkligen inte inreda ett hem, det ser ju förfärligt ut. Medans andra har det super snyggt :)
En vacker dag kommer jag och min samb bo i ett hus någonstans, vet vet vart. Har funderat på om man ska bygga ett helt nytt hus så man får det som man vill. Dock kostar det ju en del pengar, så än så är detta bara drömmar som jag drömmer om. Man måste ju börja någonstan i sitt liv. Tänk att få möjligheten att designa sitt egna hus, det skulle vara häftitigt!

Finns mycket man vill göra och köpa, många drömmar och fantasier. Tänk om man bara hade haft lite mer pengar, iallafall ett jobb!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills våran flytt avgår från Osby :D
Grovbesiktningen beställd, så någon gång på fredag kommer det en man hit och kollar över lägenheten. Sen kommer dom göra en ytterligare besiktning sen på måndag eller tisdag då vi inte är här, så gäller att städa noga på söndag innan vi åker upp över.

Nej man kanske ska gå ut en sväng, skulle faktiskt behöva posta några brev på den gula lådan. Sen tänkte jag även besöka inredningsbutiken som finns här i osby :)
Är ju fortfarande lite sugen på några bokstäver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0