söndag, en städdag?

Idag har jag och min sambo varit otroligt duktiga.
Om två veckor flyttar vi och vi har redan börjat grovstäda, jag tog badrummet och han tog köket. Nu känns det friskt och rent. Resten av lägenheten fick sig bara en snabb dammsugning. Har även haft besök idag av kanske lägenhetens nästa ägare. En äldre dam som var här och kollade med sin dotter o hennes man. Tur att vi hade plockat iordning lite på lägenheten :P

Nu görs det inte mycket, duschat och ätit. Sitter här vid datorn i lite myskläder. Har försökt skriva blogginlägg under dagen men datorn eller rättare sagt internet och blogg.se har inte funkat som jag vill. Men kommer fler inlägg under eftermiddagen och kvällen. Bla på lite 2010 trender från föreläsningen jag var på i fredags..

Nu blir det att surfa runt lite på internet och få lite inspiration inför den nya lägenheten och designen/inredningen den ska få :)

Brukar eran söndag bli en städdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0